نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

1- اشتباهاً آیکون اپلیکیشن در حال دریافت را لمس کرده اید

این حالت ممکن است همیشه رخ دهد و شما اشتباهاً آیکون اپی که دایره آن در حال پر شدن است را لمس کرده‌اید. در این حالت آیکون از حالت دایره خارج شده و برای هشدار دادن به شما و اینکه فرآیند دانلود متوقف شده است، آیکون Paused یا همان دو خط موازی در کنار هم نشان داده می‌شود. اگر کمی خوش شانس باشید، با لمس دوباره، دانلود شما از همانجای قبلی کار را ادامه خواهد داد. در غیر این صورت همه چیز از ابتدا شروع می‌شود.

2- اتصال وای فای را چک کنید

اینکه کاربرها از اتصال وای فای برای دانلود اپ های خود استفاده می‌کنند موضوعی عمومی و منطقی است. اگر در حین دانلود، برای اتصال وای فای شما مشکلی پیش بیاید ممکن است دانلود اپ متوقف شود و در این صورت زمانی که مشکل اتصال شما برطرف شود احتمالاً می‌بایست از ابتدا دانلود خود را شروع کنید.

3- ریستارت کردن دستگاه

همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، ریستارت کردن نه تنها چنین مشکلات کوچکی را، بلکه می‌تواند مشکلات بزرگ‌تر که برای دستگاه شما پیش آمده را هم برطرف کند. بعد از ریستارت شدن بررسی کنید که اپ شما در چه وضعیتی قرار دارد. اگر کلاً ناپدیدشده بود می‌توانید دوباره به اپ استور رفته و دانلود را شروع کنید. در غیر این صورت از ترفند بعدی استفاده کنید.

4- حذف و نصب دوباره یک اپ

اگر اپ وجود داشت اما به‌درستی کار نکرد بهتر است آن را حذف کرده و دوباره دریافت و نصب کنید. برای این کار مثل همیشه آیکون اپ را چند لحظه نگه دارید تا شروع به تکان خوردن کنند. سپس دکمه X بالای آن را انتخاب کنید تا حذف شود.

5- برنامه دیگری را دانلود کنید

راه حل های عجیب و غریب ممکن است برخی اوقات چاره ساز باشند. اگر اپ شما هنوز در حالت دانلود ایستاده و تکان نمی‌خورد، بد نیست به سراغ اپ استور و دریافت یک اپ دیگر بروید. ممکن است با این کار برنامه قبلی دوباره شروع به دانلود شدن بکند.

6- از آیتونز خارج شده و دستگاه خود را ریستارت کنید

به Setting > iTunes & App Store رفته و بر روی نوشته آبی رنگی که ایمیل اپل آیدی شما روی آن ساخته شده را لمس کنید.

از منوی جدید گزینه Sign Out را انتخاب کنید و در انتها دستگاه خود را ریستارت کنید.

پس از روشن شدن دوباره می‌توانید همین کار را دوباره تکرار کرده و با اپل آیدی خود وارد اپ استور شوید. بررسی کنید که فرآیند دانلود شدن به‌درستی انجام می‌شود یا خیر.

7- از VPN استفاده کنید

برای کاربران داخل ایران معمولاً بهترنی و راحت ترین روش استفاده از وی پی ان برای دریافت و اپدیت اپلیکیشن هاست.

3.0/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما