نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

میزان فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه های اپلی تقریبا برای همه مخصوصا دارندگان گوشی های ۱۶ گیگابایتی مشکل ساز هست! اما با این آموزش شما می‌توانید مقدار زیادی از فضای حافظه دستگاه خود را حتی تا چند گیگابایت آزاد کنید!

برای این کار کافیست تا یک فیلم پر حجم که دستگاه شما فضای ذخیره سازی آن را ندارد از آیتونز استور دانلود کنید. اما از آنجا که فیلم های آیتوتز استور معمولا پولی هستند برای جلوگیری از متضرر شدن ابتدا فضای خالی دستگاه خود را از مسیر زیر چک کنید تا از حجم فیلم انتخابی بیش تر باشد و به جای کم شدن پول از حسابتان با هشدار کم بود فضا مواجه شوید:
Settings > General > Storage & iCloud Usage
پس از مطمئن شدن از فضای خالی دستگاه خود بر روی گزینه Rent یکی از فیلم های آیتونز بزنید و صبر کنید تا اخطار کم بودن حافظه را دریافت کنید. سپس دوباره به مسیر بالا برید و می بینید که مقداری از حافظه دستگاه شما آزاد شده است!! با چند بار انجام این کار حتی می توانید تا چند گیگ از فضای دستگاهتان را خالی کنید.

3.5/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما