نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

1) سلولار دیتا را برای مصارف آیکلود غیرفعال کنید.
 در صورتی که شما از آیکلود برای جابه‌جایی اطلاعات بین دیوایس‌های خود استفاده می‌کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که هنگامی که شما در حال استفاده از یک اپلیکیشن هستید، تغییرات حاصل در آیکلود ذخیره می‌شود و این امر موجب مصرف حجم اینترنت سیم کارت شما می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از این امر شما باید:
 از قسمت Setting به تب iCloud بروید.
در تب آیکلود iCloud Drive را انتخاب کنید.
در صفحه‌ی بعدی Use Cellular Data را غیرفعال کنید.

2) دانلودهای اتوماتیک سلولار دیتا راغیرفعال کنید.
اپلیکیشن‌ها بیشترین حجم را داخل دیوایس اشغال می‌کنند .اگر شما آپدیت اپلیکیشن‌ها را بصورت خودکار نصب می‌کنید، معقول نیست که این کار را با سلولار دیتا انجام دهید. برای جلوگیری از این فاجعه شما می‌توانید:
از داخل Setting به تب App and iTunes Stores بروید.
در این قسمت Use Cellular Data را غیرفعال کنید.

3) قابلیت Wi-Fi Assist را غیرفعال کنید.
 قابلیت Wi-Fi Assist از جمله ویژگی‌های جدیدی است که اپل در iOS 9 قرار داده است. این قابلیت زمانی فعال می‌شود که سیگنال وای‌فای شما ضعیف باشد و در صورت فعال شدن، به جای وای‌فای از سلولار دیتا استفاده می‌کند. ممکن است شما از این امر آگاهی نداشته باشید و ناخواسته حجم بالایی از اینترنت سیم کارت خود را از ذست بدهید. برای غیرفعال کردن قابلیت Wi-Fi Assist شما باید:
 از قسمت Setting به تب Cellular بروید.
در صفحه‌ی بعد Wi-Fi Assist را غیرفعال کنید.

4) استفاده‌ی بی‌مورد اپلیکیشن‌ها از سلولار دیتا را غیرفعال کنید.
 برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، ناخواسته از اینترنت سیم کارت شما استفاده می‌کنند که شاید برای شما خوشایند نباشد. برای جلوگیری از این امر شما می‌توانید با مراجعه به تب سلولار از داخل تنظیمات، اپلیکیشن‌های ناخواسته را برای مصرف اینترنت سیم کارت غیرفعال کنید.


5)Background App Refresh را غیرفعال کنید.
 این راهکار یک ترفند عالی برای کاهش مصرف اینترنت سیم کارت خواهد بود. اپلیکیشن‌های شما می‌توانند در background آپدیت شوند و این امر می‌تواند موجب افزایش مصرف اینترنت سیم کارت شود.برای غیرفعال کردن Background App Refresh شما باید:
 به مسیر Settings -> General رفته و Background App Refresh را پیدا کنید.
در این قسمت شما می‌توانید Background App Refresh را به کلی غیرفعال کنید و یا اینکه به دلخواه، اپلیکیشن‌های مورد نظر را از این قابلیت محروم کنید.
همچنین این ترفند باعث افزایش عمر باتری دیوایس بطور قابل توجهی می‌گردد.
 
6) از پخش موزیک آنلاین با کیفیت بالا بپرهیزید.
 اپل تعیین کیفیت آهنگ در حال پخش را به عهده خود کاربران گذاشته است. مسلما آهنگ‌های با کیفیت بالا حجم بالاتری دارند و پخش اینگونه آهنگ‌ها حجم بیشتری از اینترنت سیم‌کارت را مصرف می‌کنند. در صورتی که خواهان مصرف حجم اینترنت کمتر حین پخش آهنگ هستید باید:
 از قسمت Settings به تب Music بروید.
High Quality on Cellular را پیدا کرده و غیرفعال کنید.
همچنین اگر شما تمایلی به پخش آنلاین آهنگ با اینرنت سیم کارت ندارید می‌‌توانید گزینه Use Cellular data را نیز غیرفعال کنید. در این صورت فقط با اتصال وای‌فای قادر به پخش موزیک خواهید بود.

7) از استفاده دائم از اینترنت سیم کارت بپرهیزید.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اینترنت سیم کارت خود را بدون اینکه استفاده‌ای از آن داشته باشید، روشن می‌گذارید سخت در اشتباهید. این امر علاوه بر اینکه عمر باتری دیوایس را به شدت کاهش می‌دهد، موجب از دست رفتن حجم اینترنت سیم کارت شما می‌شود.ب رای خاموش کردن اینترنت سیم کارت شما باید:
 از قسمت Setting به تب Cellular بروید.
Cellular Data را غیرفعال کنید

4.3/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسانتخاب آیتم های استارت آپ در مکجلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی یا یک مخاطب در آیفون
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما