نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

استفاده از سیستم پیام‌رسانی کوتاه یا پیامک سال‌هاست که متداول بوده و به علت سادگی و کاربردی بودن، همواره از طرف تمام کاربران تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همیشه امکانات خوب ممکن است مورد استفاده سوء هم قراربگیرند، به خصوص زمانی که تعداد زیادی از پیامک های دریافتی شما از طرف شرکت‌ها و مؤسسات و برای تبلیغات هستند. حتی این امکان وجود دارد که پیامک‌های شخص خاصی برای شما دردسرساز شده و قصد داشته باشید تا جلوی دریافت این پیامک ها یا تماس‌ های تلفنی را بگیرید.

خوشبختانه اپل از بعد از iOS 7 ویژگی‌های امنیتی بیشتری را در اختیار کاربران آیفون ، آیپد و آیپاد قرار داده که یکی از این ویژگی‌ها امکان کنترل پیامک ها و تماس‌ هایی است که برای شما ارسال می‌شوند.

در این مطلب دو روش ساده برای مسدود کردن پیامک‌ ها و تماس‌ های افرادی که در لیست مخاطب‌های شما هستند و یا شماره‌ های تبلیغاتی دیگری که علاقه‌ای به دریافت مطالب نوشتاری آن‌ها ندارید را آموزش می‌دهیم.

مسدود کردن یکی از مخاطب ها
وارد برنامه Phone آیفون خود شده و به منوی Contacts بروید.

مخاطبی که قصد دارید پیامک‌ ها و تماس‌ های وی را دریافت نکنید را انتخاب کنید.

آخرین گزینه صفحه هر مخاطب گزینه Block this Caller است.

پس از زدن این گزینه به شما اطلاع داده می‌شود که با فعال کردن این گزینه، دیگر تماس تلفنی یا پیامک و یا تماس فیس تایمی را از این کاربر دریافت نخواهید کرد. Block Contact را بزنید.

با این کار مخاطب شما از لیست شماره تلفن ها حذف نخواهد شد و فقط پیامک یا تماس دیگری را از این شماره دریافت نخواهید کرد.

مسدود کردن شماره‌هایی که در لیست مخاطب های شما نیستند
روش بالا از این جهت راحت است که شماره مخاطبی که مدنظر دارید در گوشی شما وجود دارد. اما در مورد پیامک هایی که به هدف تبلیغات و از طریق شماره های پرتعداد و متنوعی برای شما ارسال می‌شوند چطور؟!

 تنها روشی که می‌توانید با چنین پیامک هایی مقابله کنید این است که به صورت تک تک شماره‌ های این نوع پیامک ها را مسدود نمایید.

به اپلیکیشن Messages رفته و پیامک تبلیغاتی ای که قصد دارید دیگر آن را دریافت نکنید را انتخاب کنید.
در بالا سمت راست این صفحه گزینه‌ای به نام Details قرار دارد، وارد آن شوید.
در سمت راست این شماره یک آیکون i قرار دارد، وارد آن بشوید.
به مانند صفحه داخلی هر مخاطب، پایین‌ترین گزینه‌ی این صفحه Block this Caller است. با تأیید انتخاب این گزینه دیگر تماس و یا پیامک‌ های ارسالی از طرف این مخاطب را دریافت نخواهید کرد.

3.5/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما