نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

علاوه بر اینکه با گسترش وسیع جست و جوی Spotlight در آی او اس 9 مسائل ریاضی ساده شده اند ، آیپد و آیپادتاچ و آیفون شما می تواند یک تبدیل گر ارز باشد و به صورت زنده قیمت ارزها را درست در هوم اسکرین شما به شما عرضه کند.

این مبدل ارز یکی دیگر از ویژگی های صرفه جویی در زمان است که توسط آی او اس 9 عرضه شده است .

چگونه می توان به وسیله Spotlight در آیفون و آیپد واحدها و ارز ها را تبدیل کرد و قیمت ارزها را به دست آورد؟

به وسیله Spotlight در آی او اس 9 ، شما می توانید دلار را به یورو تبدیل کنید ، فوت را به متر و پوند را به کیلوگرم ، هکتار را به جریپ تبدیل کرده و خیلی کارهای دیگر نیز انجام دهید. در اینجا نحوه استفاده از آن را برای شما آورده ایم:

مرحله اول: به وسیله پایین کشیدن صفحه در آیپد ، آیفون و آیپد تاچ رابط کاربری Spotlight را بالا بیاورید.

مرحله دوم: به راحتی روی واحدی که می خواهید تبدیل کنید کلیک کرده یا مکانی را که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید . مثلا اگر شمادر آلمان زندگی می کنید روی دلار که کلیک کنید قیمت ها را از دلار به یورو تبدیل خواهد کرد.

مرحله سوم: مرحله سومی وجود ندارد ! Spotlight سریع تر از جت در همان مرحله دوم ارز تبدیل شده را به شما ارائه خواهد داد.

حال این سوال مطرح می شود که Spotlight چگونه تشخیص می دهد چگونه واحد مورد نظر را تبدیل کند. همانطور که مسلما خودتان حدس زده اید این موضوع مربوط به منطقه شما می شود و باید در بخش تنظیمات فرمت های منطقه شما در زبان و منطقه درست باشد. Settings → General → Language & Region.

به عنوان مثال اگر من در بخش مربوط به زبان و منطقه چین را انتخاب کنم ( این موضوع روی زبان اصلی گوشی شما تاثیری ندارد.) و 100 دلار را در Spotlight تایپ کنم ، این برنامه فورا صد لار را به یوآن چین تبدیل می کند.

اما شما لازم نیست فرمت های مربوط به مکان یا استان را در تنظیمات خود تغییر دهید زیرا Spotlight در آی او اس 9 هوشمند تر از چیزی است که شما فکرش را کنید. مثلا تبدیل دلار آمریکا به استرالیا امری نیست که بخواهید به تنظیمات مراجعه کنید.

به طور مشابه ، شما می دلار آمریکا را به کانادا تبدیل کرده و یا خیلی نمادهای دیگر به واحد پول اضافه کنید.

مثلا برای تبدیل کردن 100 سانتی متر تو اینچ کافیست “100cm in in”

را تایپ کنید یا برای تبدیل همین مقدار به فوت ”100m in ft” را بنویسید. همچنین قیمت هر عرضی را باتایپ آن می توانید به دست آورید مثلا بنویسید یک دلار یا یک یورو تا قیمت آن را در منطقه مروبط به شما بیاورد.

اگر به احتمال یک درصد Spotlight واحد ارزی مورد نظر شما را نداشت شما می توانید به راحتی به گوگل رفته و در Settings → Safari → Search Engine. آن را برای نرم افزار خود تهیه کنید.

3.5/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما