نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بعد از بیرون آوردن هدفون و یا اسپیکر از جک 3.5 میلیمتری آیفون و یا آیپدتان فهمیده باشید که هنوز دیوایس در حالت هدفون مانده است؟
مشهود ترین نشانه این مشکل خارج نشدن هیچ گونه صدا از اسپیکر آیفون است .
اگر دیوایس شما بعد از بیرون آوردن هدفون و یا اسپیکر باز هم در حالت هدفون ماند شما با باگ آزاردهنده ای در iOS مواجه شده اید . علت اصلی این باگ مشخص نیست اما میتواند به دلایل زیر مربوط باشد :
1 - بیرون آوردن هدفون و یا اسپیکر به سرعت
2 - بیرون آوردن هدفون و یا اسپیکر زمانیکه دیوایس مشغول انجام فعالیت است
3 - استفاده از یک هدفون با برند نامعتبر و کیفیت ضعیف
4 - وجود یک مشکل در جک 3.5 میلی متری هدفون
این مشکل میتواند به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری مربوط باشد . که بخش نرم افزاری آن را به راحتی میتوان فیکس کرد . در غیر اینصورت ، بسته به میزان مشکل سخت افزاری دیوایس میتوانید مشکل را حل کنید . ما در ادامه برای شما لیستی تهیه کردیم تا در صورت وجود چنین مشکلی از نوع نرم افزاری بتوانید آنرا به راحتی حل کنید :
هدفون را دوباره وصل کنید و پس از چند ثانیه بیرون آورید : شاید سیستم عامل به صورت کامل بیرون آورده شدن هدفون را تشخیص نداده است . هدفون را چند بار پشت سر هم وارد جک هدفون کنید و بیرون آورید. به طور معمول این راه بهترین و معمولترین روش برای حل این مشکل است.
یک هدفون دیگر را تست کنید : یک جفت هدفون دیگر و یا یک اسپیکر دیگر را همانند مرحله قبل تست کنید. برخی از هدفون های ارزان قیمت قدرت اتصال پایین تری دارند و این کیفیت پایین میتواند باعث شود که سیستم عامل بیرون آورده شدن هدفون را تشخیص ندهد.

ریستارت کردن دیوایس : اگر مراحل بالا را انجام دادید و هنوز مشکل پابرجاست، دیوایس را ریبوت کنید. این روش نیز در حل مشکل تاثیر بسزایی دارد.
ریستور و یا آپدیت کردن iOS : اگر هیچ یک از روش های بالا جوابگو نبود، پس به احتمال بالا سیستم عامل دیوایس شما خراب شده است. اما این دسته از مشکلات میتواند در بین کاربران جیلبریکی شایع تر باشد، توییک های که از طریق سیدیا نصب میشوند ، خوب یا بد ، میتوانند فایل های سیستمی را دستکاری کنند . دیوایس را با استفاده از حالت DFU ریستور کردن و یا آپدیت کردن از طریق DFU میتواند سیستم عامل معیوب را بازسازی کرده و این مشکل برطرف شود.

3.5/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما