نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

اگر آیفون خود را به iOS 9.0 یا بالاتر آپدیت کرده‎اید، قابلیت ذخیره سازی تماس‎های صوتی به صورت یادداشت متنی یا یادداشت‎های صوتی، یا به اشتراک گذای مستقیم آن‎ها به صورت فایل‎های صوتی با اپلیکیشن‎های Messages، Mail یا Airdrop در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر از من می‎پرسید چنین قابلیتی فوق العاده می‎تواند مفید باشد. قبل از iOS 9، پیام‎های صوتی شما محدود به اپلیکیشن Phone می شود راهی برای بیرون آوردن آن‎ها از آنجا وجود نداشت.

علاوه بر این، ذخیره سازی پیام‎های صوتی به صورت یادداشت‎های صوتی به شما اجازه می‎دهد در اپلیکیشن Voice Memos فایل‎های صوتی خود را اصلاح کنید و سپس با دیگران به اشتراک بگذارید.

_چطور تماس‎های صوتی خود را به صورت یادداشت متنی یا یادداشت صوتی ذخیره کنید

گام اول: اپلیکیشن Phone را در آیفون خود باز کنید.

گام دوم: روی تب Voicemail در انتها آهسته ضربه بزنید.

گام سوم: پیام صوتی که دوست دارید ذخیره کنید را انتخاب و روی آیکون Share ضربه بزنید.

گام چهارم: حالا گزینه‎های Notes یا Voice Memos در ردیف بالای منوی Share را انتخاب کنید. شما می‎توانید به پیام صوتی یا یک پیام متنی که از قبل وجود دارد این پیام جدید را اضافه کنید یا آن را به صورت یک یادداشت جدید ذخیره کنید.

به دنبال ذخیره سازی پیام صوتی شما به عنوان یک یادداشت صوتی مزایایی می‎آید از جمله اصلاح و ادیت آن در اپلیکیشن Voice Memos آیفون و سپس به اشتراک گذاری آن با دیگران.

به یاد داشته باشید که پاک کردن یک پیام صوتی ذخیره شده از بخش Voice Memos آن را از اپلیکیشن Phone پاک نمی‎کند.

نکته: زمانی که شما یک آیفون را با iTunes همگام می‎کنید، یادداشت‎های صوتی شما به کتابخانه‎ی موزیک شما به عنوان فایل‎های صوتی ایمپورت می‎شوند.

_نحوه‎ی به اشتراک گذاری پیام صوتی با استفاده از اپلیکیشن‎های Messages، Mail یا Airdrop

برای اینکه شما یک پیام صوتی را در یک پیام MMS یا iMessage قرار دهید، باید آن را به یک پیام ایمیل الحاق کنید یا آن را به صورت بیسیم به دستگاه‎های آیفون، آیپاد تاچ، آیپد و مک دیگر با استفاده از AirDrop ارسال کنید، شما می‎توانید این کار را با طی مراحل زیر انجام دهید.

گام اول: اپلیکیشن Phone را در آیفون خود باز کنید.

گام دوم: روی تب Voicemail در انتها آهسته ضربه بزنید.

گام سوم: پیام صوتی که دوست دارید ذخیره کنید را انتخاب و روی آیکون Share ضربه بزنید.

گام چهارم: از منوی Share، Messages, Mail یا AirDrop را انتخاب کنید.

گام پنجم: می‎توانید به صورت دلخواه یک پیام نیز بنویسید و سپس دکمه‎ی ارسال را برای به اشتراک گذاری پیام با پیام صوتی الحاق شده با استفاده از اپلیکیشن‎های Message یا Mail فشار دهید. برای به اشتراک گذاری پیام صوتی با دیگر دستگاه‎هایی که در مجاورت شما قرار دارند، AirDrop را انتخاب و سپس یک اکانت AirDrop را برای به اشتراک گذاری با آن گزینش کنید.

 

3.3/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما