نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

Find My iPhone چیست؟

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه سیستم‌های iOS که به شما امکان ردیابی گوشی تلفن همراه را در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن می‌دهد, find My iPhone است. با فعال‌سازی این قابلیت شما می‌توانید در صورت ربوده شدن دستگاه, آن را از دور کنترل کرده یا اطلاعات آن را حذف کنید. همچنین می‌توانید تلفن همراه خود را بر روی نقشه ببینید و نسبت به قفل کردن دستگاه از راه دور  نیز اقدام کنید. برای فعال‌سازی این قابلیت در دستگاه خود باید به بخش iCloud از منوی Setting مراجعه کرده و گزینه Find My iPhone را بر روی On قرار دهید.

iTunes Match چیست؟

اگر در نرم افزار آیتونز کامپیوتر, وارد بخش موزیک شوید, در کنار بخش My Music و Playlist بخش دیگری را تحت نام iTunes Match مشاهده خواهید کرد که در واقع سرویس دیگری از سوی اپل در زمینه موزیک است. این سرویس با چک کردن آهنگ‌های موجود در کتابخانه شما، آن‌ها را در سرویس ابری iCloud (سرویس ابری اختصاصی اپل برای کاربران با ۵ گیگابایت فضای رایگان) ذخیره می‌کند تا بتوانید از آن‌ها در تمامی ابزارهای دیگرتان استفاده کنید. البته  اگر موزیک‌های شما در فروشگاه آیتیونز وجود نداشته نباشد آیتیونز آن‌ها را آپلود می‌کند و در صورتی که نسخه اصلی موزیک‌هایی که دارید, در فروشگاه آیتیونز وجود داشته باشد, این سرویس اقدام به دانلود بالاترین کیفیت این موزیک‌ها خواهد کرد.

iTunes Radio چیست؟

همانطور که از نامش پیدا است رادیوی آنلاین آیتیونز برای جستجو و پیدا کردن‌ و گوش دادن به صد‌ها هزار رادیو اینترنتی از سرتاسر دنیا است. این ایتگاه‌های آنلاین رادیویی معمولا به پخش محبوبترین موزیک‌های ماه یا گلچینی از بهترین‌های آیتیونز اختصاص دارند که توسط اپل جمع آوری شده و می‌توانید به صورت آنلاین به آن‌ها گوش دهید.

جیلبریک چیست؟

 جیلبریک در واقع فرآیندی است که با کشف حفره‌های موجود در سیستم عامل iOS، از آن‌ها برای برچیدن قفل‌های سفت و سختی که اپل به دور سیستم عامل خود کشیده است، استفاده می‌کند. هر چند این حصار‌ها و محدودیت‌ها، غالبا در جهت حفظ امنیت دستگاه شما و گاهی جلوگیری از نقض قوانین کپی‌رایت کشیده‌ شده‌اند، ولی جیلبریک، دنیای دیگری را به روی کاربران اپلی می‌گشاید که می‌تواند تجربه‌ای تازه را برای کاربران به ارمغان آورد. برای آشنایی بیشتر و کامل با فرآیند جیلبریک و معایب و مزایای آن، منتظر انتشار بخش‌های بعدی مقالات ما باشید.

آیتیونز چیست؟

آیتیونز، در واقع یک رابط نرم‌افزاری ویژه اپل است که اتصال و انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های اپلی و کامپیوترهای ویندوزی را مهیا می‌سازد. در واقع، بدون استفاده و نصب این نرم‌افزار بر روی کامپیوتر، امکان انتقال اطلاعات بین پی‌سی و آیفون یا آیپد وجود ندارد. البته ما در قدم‌های بعدی، آموزشی جامع و خلاصه از مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت و همچنین نرم افزارهای جایگزینی که کار آیتیونز را برای شما انجام می‌دهند معرفی خواهیم کرد.

همچنین جالب است که بدانید آیتیونز منحصرا برای استفاده در محصولات اپل نیست. در واقع شما بدون دستگاه‌های اپلی نیز می‌توانید آیتیونز را نصب کنید و از آن به عنوان یک برنامه مدیریت فایل‌ها در ویندوز استفاده کنید.

3.0/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما