نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

اگر تازه گوشی آیفون خریدین و یا این که اگر مطالب زیر را نمی دانید حتما با دقت به نکات زیر توجه نمایید:
1- چنانچه گوشی شما آیفون 6 و مدل های قدیمی تر است گوشی خود را به IOS11  آپدیت نکنید چون با توجه به سرعت بالای این نسخه باتری و پردازنده این نسلها مقاومت این نسخه را ندارند.

2- آیفون 7 ضد آب نیست ولی تحمل آب را در درجه ای کم دارد به طوری که برای بار اول داخل آب بیفتد و بدون مشکل کار کند برای بار دوم احتمال دارد دیگر روشن نشود.

3- هیچ وقت هارد یا حافظه گوشی خود را کامل پر نکنید برای مثال اگر آیفون شما 32 گیگ است حتما 3تا 4 گیگ فضای خالی نگه دارید. چون پیش اومده بدیل کمبود حافظه گوشی شما بر روی لوگوی اپل قفل می کند و مجبور به ریستور خواهید شد.

4- جزو کسانی باشید که هر ماه از طریق iCloud   از گوشی خود بک آپ می گیرند. چون این عمل برای محافظت از اطلاعات شما بسیار ضروریست و تنها مشکل این بخش حجم کم فضای آیکلادیست که شرکت اپل در اختیار  شما قرار می دهد و برای اضافه کردن به آن ماهانه باید 1 دلار پرداخت کنید.

5- چنانچه گوشی شما در در دریافت امواج وای فای و یا آنتن دهی دچار مشکل شد، مطمن باشید قاب یا کاور ضخیمی دارد که باید آن را تعویض کنید.

6- هیچ وقت یا شارژر فندکی و شارژ داخل اتومبیل گوشی خود را شارژ نکنید چون مطمن باشید گوشی و باتری شما دچار مشکل خواهد شد هر چند گاهی مجبور خواهید شد ولی این کار موجب خواهد شد iC باتری خالی شود و باعث ورم و خرابی باتری خواهد شد. حتی برای یک بار

7- طبق گزارشات شرکت اپل عمر مفید باتری آیفون 2 تا 3 سال است پس لازمه همیشه از باتری خود محافظت کنید.

8- از شارژر ارجینال و داخا جعبه گوشی خود حتما محافظت کنید چون شارژهای تقلبی زیان زیادی هم به گوشی و هم به باتری خواهند رساند.

9- در شارژ ماندن بیش از حد گوشی مشکل ساز خواهد بود و چنانچه شارژ گوشی به 100% رسید گوشی را از شارژ بکشید . درسته شرکت اپل حس گر گذاشته و ارتباط رو وقتی 100% شارژ شد قط میکنه ولی این دلیل نمیشه کاملا ارتباط قط بشه و مطمن باشد به باتری شما آسیب خواهد رساند.

3.3/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما