نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل، تعمیرات تخصصی آیفون، آیپد، مک بوک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید خانه یا محل کار را ترک کنید و گوشی شارژ بسیار کمی داشته باشد. در این زمان باید تلفن همراه خودتان را شارژ کنید تا در بین راه خاموش نشود. در این مطلب به شما ۵ روش برای شارژ سریع آیفون معرفی می‌کنیم.

1️⃣اگر آیفون خود را به شارژرهای معمولی متصل کنید، در مدت زمان ۵ دقیقه نزدیک به ۳ درصد از باتری گوشی شارژ می‌شود. البته می‌توانید این میزان را با استفاده از راه‌های مختلف دو برابر کنید.

2️⃣ در ابتدا باید آیفون خود را روی حالت پرواز (Airplane Mode) قرار دهید. در این حالت انرژی باتری آیفون برای دریافت پیام کوتاه، به نمایش درآوردن اعلان‌ها و جستجوی سیگنال آنتن مصرف نمی‌شود.

3️⃣در زمان شارژ کردن آیفون، بهتر است گوشی را از قاب خودش خارج کنید. براساس گفته‌های اپل شارژ کردن باعث گرم شدن بیش از اندازه‌ی گوشی نمی‌شود؛ اما استفاده از قاب‌های مختلف این گرما را افزایش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که گوشی دیرتر شارژ شود.

4️⃣شارژ کردن آیفون به وسیله شارژر آیپد هم یک روش بسیار خوب به شمار می‌رود. با استفاده از شارژر آیپد می‌توانید با سرعت بیشتری آیفون را شارژ کنید.

5️⃣در زمان شارژ کردن گوشی، با آن کار
نکنید. اگر در زمان شارژ کردن گوشی صفحه نمایش آن روشن باشد، باتری مصرف می‌شود؛ اما اگر در زمان شارژ صفحه نمایش خاموش باشد، آیفون با سرعت بیشتری شارژ خواهد شد.

2.5/5 (4 رای)
مشکل صدای آیفونرفع مشکل ضعیف بودن حسگر تاچ آیدی آیفونتبدیل ویدئو و تصاویر زنده به Gif در آیفون 6s و 6s پلاسچند را جهت کاهش مصرف دیتای سیم کارت آیفون در ios 9انتخاب آیتم های استارت آپ در مک
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با ما